.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه‌هایی از ضیافت شام خبرگان
ایسنا: ضیافت شام رییس مجلس خبرگان رهبری با حضور اکثر اعضای این مجلس برگزار شد اما رییس پیشین این مجلس حضور نداشت.    آیات عظام جنتی، یزدی، هاشمی شاهرودی، علوی، مقتدایی، دری نجف‌آبادی، مجتهد شبستری، باقری کنی، رئیسی از جمله حاضران در این ضیافت بودند.  

 

در این جلسه، نماینده استان مازندران در سخنان کوتاهی گفت: دولت باید از طریق رهبری مکلف به انجام وعده‌هایش شود. سنگر نهایی، رهبری است؛ چون مردم به اعتماد رهبری به رییس‌جمهور اقبال نشان دادند.    وی همچنین، به برخی مشکلات بوجود آمده برای نساجی مازندران اشاره کرد و افزود: در سال تولید ملی، نساجی مازندران به افرادی از کشور ترکیه سپرده شده است.    آیت‌الله قریشی یکی دیگر از اعضای مجلس خبرگان نیز در این جلسه با استناد به برخی آیات، روایات و احادیث سخنان کوتاهی ایراد کرد.   

  این ضیافت با بیش از دو ساعت تاخیر نسبت به زمان اعلام شده به رسانه‌ها آغاز شد و در بین سخنان رییس مجلس خبرگان رهبری، سیداحمد خاتمی از خبرنگاران و عکاسان خواست تا جلسه را به دلیل احتمال مطرح شدن مسائل محرمانه ترک کنند.    آیت‌الله مهدوی‌کنی در خلال صحبت‌هایش تاکید کرد: اگرچه این جلسه محرمانه نیست ولی ممکن است مسائلی در آن مطرح شود که نباید در بیرون از جلسه انتشار عمومی یابد.  
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.259 seconds.